خرید برند

  1. خانه
  2. >
  3. خرید برند

« خرید برند »

« مراحل خرید برند »

جهت خرید برند تجاری آماده بصورت فوری و ارزان تنها یک تماس تلفنی کوتاه با کارشناس ما خانم متین ۰۹۱۲۴۳۰۶۴۲۵ کافیست.

مراحل خرید برند تجاری بدین صورت خواهد بود :

  گام اول : استعلام برند  :

در نخستین مرحله می بایست از دفتر خانه اسناد رسمی استعلامی از اداره ثبت علائم تجاری بگیرید که این استعلام برای مجاز بودن خرید برند است. این استعلام به معنای عدم وجود هیچ گونه مانعی برای خرید برند می باشد.

ضمنا در این استعلام نام تجاری مورد نظر و مورد معلامله یکبار دیگر بررسی میگردد و صحت آن نیز بررسی میگردد.

خرید برند

گام دوم : امضاء صلح نامه :

در این مرحله یک صلح نامه در دفترخانه اسناد رسمی تنظیم شده که باید توسط فروشنده برند و شما که به عنوان خریدار برند معرفی شده اید امضا گردد. و این صلح نامه به امضاء طرفین برسد.

گام سوم : روزنامه رسمی :

در سومین مرحله منتظر چاپ آگهی نقل و انتقال در روزنامه رسمی باید بود که بدین ترتیب با یک استعلام ساده و مطمئن شدن از اینکه برند مورد انتخاب تان موجود است. به راحتی می توانید با شخص فروشنده از طریق واسطه ها ارتباط برقرار کرده و با توافق حاصل شده در دفتر خانه کارهای ثبت انتقال را انجام داده و بعد از اینکه آگهی روزنامه آن چاپ شد برند به نام شما خواهد بود.

« انتقال مالکیت برند »

جهت خرید برند ، شما می توانید برند خود را انتخاب کنید و اینکه در چه دفتر خانه ای این امر و نقل و انتقال آن انجام گردد را خودتان مشخص کنید. اما ممکن است دفتر اسناد رسمی انتخابی شما در این کار تجربه نداشته و متن صلح نامه یا استعلام از اداره ثبت شرکت ها را درست انجام ندهد یا اشتباهی در ثبت موارد صلحنامه باشد که باعث اشتباه شدن متن روزنامه رسمی گردد.

واضح است که این کار باعث اتلاف وقت گردیده و سبب میشود کار شما به تاخیر بیفتد.

شما میتوانید همواره با کارشناس ما  خانم متین ۰۹۱۲۴۳۰۶۴۲۵ تماس حاصل نمایید.

موسسه حقوقی ایرانمهر با معرفی دفاتر اسنادر رسمی با تجربه در زمینه انتقال مالکیت برند ، شما را در این زمینه مشاوره میکند.

خرید برند

مراحل پرداخت خرید برند :

پرداختی های انتقال مالکیت برند در دو مرحله صورت می پذیرد که شامل :

  • ۱۰% مبلغ کل قرارداد به شکل پیش پرداخت است که قبل از انعقاد قرار داد باید به فروشنده پرداخت شود. بعد از این مرحله استعلام برند از اداره ثبت انجام می گیرد.
  • الباقی مانده مبلغ مورد معامله که معادل ۹۰% می باشد در دفتر اسناد رسمی بعد از امضاء سند نقل و انتقال دریافت می گردد و تسویه حساب کامل صورت میگیرد.

نکته :

کلیه مراحل خرید برند در کشور  ایران همانند مراحل نقل و انتقال قراردادی برند میباشد چرا که این امر باعث شده است در حین نقل و انتقال شرکت ها و واگذاری امتیازات بنگاه های اقتصادی امکان انتقال برند و نام و نشان هایی که متعلق به آن بنگاه می باشد نیز میسر شود که باعث اهمیت خرید برند می شود.

امکان خرید برند سبب شود که برند هایی که از سوی مالکانشان بی استفاده ماند است از حالت رکود خارج شده و تا هنگام اتمام مهلت با انتقال مالکیت به نام شخص دیگری شرایط استفاده مجدد آنها فراهم گردد.

« موسسه حقوقی ایرانمهر ارائه دهنده خدمات برند »


مهمترین فعالیتها و خدمات این موسسه عبارتند از :
  • ثبت برند
  • خرید برند
  • فروش برند
  • استعلام برند
  • ثبت شرکت
  • خرید برند تجاری آماده
  • فروش برند تجاری
  • ثبت برند آنلاین
  • ارائه پشیبانی برند

کارشناس ما خانم متین ۰۹۱۲۴۳۰۶۴۲۵ همواره پاسخگوی شما خواهد بود.

ثبت برند | خرید برند | فروش برند | استعلام برند | ثبت علائم تجاری | ثبت شرکت | برند تجاری آماده فروش

کارشناس ما خانم متین ۰۹۱۲۴۳۰۶۴۲۵ همواره در همه ساعات راهنمای شما خواهد بود.

موسسه حقوقی ایرانمهر را در اینستاگرام دنبال کنید

فهرست
Call Now Button