مراحل ثبت برند

folder_openاخبار و مقالات
لطفا جهت خرید برند و اطلاع از قیمت برند با کارشناس ما خانم متین ۰۹۱۲۴۳۰۶۴۲۵ تماس حاصل نمایید.

مراحل ثبت برند

مراحل ثبت برند پس از تشکیل پرونده و در مراحل کارشناسی توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور چگونه می باشد.

در این مقاله با مراحل ثبت برند آشنا میشوید. برای آگاهی بیشتر میتوانید با کارشناس ما خانم متین ۰۹۱۲۴۳۰۶۴۲۵ تماس حاصل نمایید.

پس ازتشکیل پرونده وارجاع به کارشناسان سازمان اداره مالکیت صنعتی وضعیت پرونده پس ازحداقل ۵۰ روزوحداکثر۱۲۰ روز مشخص میشود.

حالتهای زیر در این مرحله رخ خواهد داد :

۱- تایید :

پرونده نولقص ندارد. مقایرت و مشابهت ندارد. برای صدور آگهی تقاضای ثبت علامت تجاری اقدامات بعدی انجام میشود.

توجه داشته باشید ثبت علامت تجاری نیاز به سه آگهی دارد که این مرحله اولین آگهی است.

در این مرحله باید روزنامه رسمی انجام شود. یعنی درخواست تایید شده پرونده شما در روزنامه های کثیرالانشار چاپ می شود. توجه داشته باشید صدور روزنامه رسمی حدود ۱۰ تا ۱۵  روز کاری زمان می برد.

پس از صدور روزنامه رسمی اول ۳۱ روز زمان برای اعتراضات وجود خواهد داشت تا اگر کسی ادعایی در خصوص علامت تجاری مورد درخواستی شما داشته باشد اعتراض خود را اعلام کند.

اگر۳۰ روز گذشت و هیچ اعتراضی وجود نداشت، در این زمان خیلی سریع درخواست آگهی دوم را میدهیم.

آگهی دوم به معنی داشتن شماره ثبت علامت تجاری است.  تقریبا نود درصد کار انجام شده است.

آگهی دوم که گرفته شد و مشکلی هم نداشت سریعا برای چاپ در روزنامه رسمی کثیر الانشار اقدام می شود.

۱۰ الی ۱۵ روز کاری زمان خواهد برد تا روزنامه رسمی داخل سایت قابل پیگیری و بصورت کامل چاپ شده باشد.

با ارسال روزنامه رسمی دوم از طریق وکیل درخواست آگهی انحصاری ۱۰ ساله ثبت علامت تجاری را به اداره مالکیت صنعتی می دهیم.

۲- رد کامل :

پرونده در این حالت دچار نقص است و قابلیت پیگیری ندارد.

۳- نقص پرونده یا مشابهت :

احتمال این وجود دارد مجوز ، یا مدارک دچار مشکل شده باشد و یا تکمیل نباشد.

در این مرحله نیاز است تا پیگیری شود و برای رفع نقص اقدام شود. و دیگر احتمالات که بصورت جزئی در این مرحله به شما اعلام می شود. پس از رفع نقض و مشکل مانند مرحله نوع ۱ که تایید بود عمل می شود. با این تفاوت که اطلاعات و مدارک تکمیل خواهد شد.

شما میتوانید در هر لحظه برای ثبت برند ، خرید برند و فروش برند با کارشناس موسسه حقوقی ایرانمهر خانم متین ۰۹۱۲۴۳۰۶۴۲۵  تماس حاصل نمایید.

 

مدارک مورد نیاز جهت ثبت برندشخصی ( حقیقی ) :

  • تصویر برابر اصل شده شناسنامه و کارت ملی به همراه کدپستی ۱۰رقمی 

  • ارائه پروانه بهره برداری یا مجوز تولید یا پروانه کسب برابر اصل شده یا نامه ای از واحد یا صنف مربوطه مبنی بر ارائه خدمات جهت اداره ثبت علائم تجاری 
  • امضاء وکالت نامه
  • تصویر علامت تجاری مورد نظر به ابعاد ۸*۸ سانتیمتر به تعداد ۱۵ عدد و توضیح در برگی جداگانه درخصوص علامت و توصیف آن و مستند نام مورد نظر از فرهنگ لغت
  • کارت بازرگانی بنام شخص دارنده جواز (در صورتیکه علامت مورد نظر لاتین و یا غیر فارسی باشد)

شما میتوانید در هر لحظه برای ثبت برند ، خرید برند و فروش برند با کارشناس موسسه حقوقی ایرانمهر خانم متین ۰۹۱۲۴۳۰۶۴۲۵ تماس حاصل نمایید.

مدارک مورد نیاز ثبت علامت تجاری برای اشخاص حقوقی ( شرکتها ) :

  • ارائه پروانه بهره برداری یا مجوز تولید یا پروانه کسب برابر اصل شده 

  • تصویر اولین روزنامه رسمی شرکت ( آگهی تاسیس ) و روزنامه رسمی آخرین تغییرات هیات مدیره شرکت ( دوره آن منقضی نشده باشد. )
  • تصویر برابر اصل شده شناسنامه و کارت ملی دارندگان حق امضای اوراق بهادار شرکت و کدپستی ۱۰رقمی
  • کارت بازرگانی برابر اصل شده شناسنامه شخص حقوقی ( در صورتیکه علامت مورد نظر لاتین باشد ) 
  • تصویر علامت تجاری مورد نظر به ابعاد ۸*۸ سانتیمتر به تعداد ۱۵ عدد و توضیح در خصوص علامت و توصیف 
  • امضاء وکالت نامه توسط دارندگان حق امضاء مجاز اوراق بهادار و مهر شرکت

 

« موسسه حقوقی ایرانمهر ارائه دهنده خدمات برند »


مهمترین فعالیتها و خدمات این موسسه عبارتند از :
  • ثبت برند
  • خرید برند
  • فروش برند
  • استعلام برند
  • ثبت شرکت
  • خرید برند تجاری آماده
  • فروش برند تجاری
  • ثبت برند آنلاین
  • ارائه پشیبانی برند

کارشناس ما خانم متین ۰۹۱۲۴۳۰۶۴۲۵  همواره پاسخگوی شما خواهد بود.

ثبت برند | خرید برند | فروش برند | استعلام برند | ثبت علائم تجاری | ثبت شرکت | برند تجاری آماده فروش

کارشناس ما خانم متین ۰۹۱۲۴۳۰۶۴۲۵ همواره در همه ساعات راهنمای شما خواهد بود.

موسسه حقوقی ایرانمهر را در اینستاگرام دنبال کنید

برچسبها : ---------------

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سوالات متداول

Category: فروش برند

در نخستین مرحله می بایست از دفتر خانه اسناد رسمی استعلامی از اداره ثبت علائم تجاری بگیرید که این استعلام برای مجاز بودن خرید برند است. این استعلام به معنای عدم وجود هیچ گونه مانعی برای خرید برند می باشد.

Category: فروش برند

استعلام برند – امضاء صلح نامه – روزنامه رسمی

Category: فروش برند

کپی شناسنامه – کپی کارت ملی – کپی روز نامه تاسیس – آخرین تغییرات شرکت (از آخرین تغییرات شرکت نباید بیش از دو سال گذشته باشد- (کپی مجوز فعالیت )جواز تأسیس – پروانه بهره برداری – پروانه ساخت جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هرگونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی (کارت بازرگانی)

فهرست
Call Now Button