علامت تجاری چگونه ثبت می شود؟

folder_openاخبار و مقالات
ثبت برند شرکتی
لطفا جهت خرید برند و اطلاع از قیمت برند با کارشناس ما خانم متین ۰۹۱۲۴۳۰۶۴۲۵ تماس حاصل نمایید.

علامت تجاری چگونه ثبت می شود؟

علامت تجاری چگونه ثبت می شود؟ علائم و برندهای تجاری خود را با راهنمایی کارشناس ما خانم متین ۰۹۱۲۴۳۰۶۴۲۵ ثبت نمایید.

برای ثبت یک آرام در دفتر ملی یا منطقه ای در خواست داده می شود که این تقاضا باید شامل فهرستی از کالا ها و خدمات برگزیده آن نشان و بازسازی واضحی از آم با تمام رنگ ها،طرح و نقش های سه بعدی باشد.

این علامت جهت حفاظت شدن تحت عنوان آرم تجاری یا هرگونه علامت دیگر باید واجد شرایط خاصی بوده که علاوه بر معرفی یک محصول مخصوص .متمایز از سایر علائم نیز باشد که مصرف کننده فریب داده یا به اشتباه بیندازد یا اینکه به قوانینی و اخلاقیات بی حرمتی کند .و بالاخره حقوق داده شده نیباید مساوی با حتی مشابه حقوق اعطا شده به صاحب علامت دیگری باشد.

چند نکته در مورد ثبت علامت تجاری و صنعتی:

برای ثبت علامت گواهی صادر خواهد شد

مدت اعتبار ثبت علامت برای هر بار ۱۰ سال است

برای ثبت چند علامت تجاری باید به تعداد آنها اظهارنامه جداگانه داده شود

اجازه استفاده از علامت تجاری ثبت شده به دیگران در ایران باید به ثبت برسد

تغییرات مربوط به نشانی رسمیت نخواهد داشت مگر اینکه به ثبت رسیده باشد.

داشتن علامت تجاری اختیاری است مگر در مواردی که دولت آن را الزامی قرار دهد.

علامت تجاری قابل نقل و انتقال است و باید مطابق مقررات قانون ثبت علائم و اختراعات ایران به ثبت برسد.

برای ثبت برندهای فارسی باید مجوزی دال بر فعالیت مرتبط با آن نام تجاری ارائه گردد و برای ثبت برندهای لاتین علاوه بر داشتن مجوز فعالیت مرتبط نیاز به ارائه کارت بازرگانی می باشد

برای اینکه برند خود را جهانی یا به اصطلاح ثبت بین المللی کنید، ابتدا باید آن را در کشورمبدا ثبت و سپس از طریق معاهده مادرید آن را به ثبت برسانید تا علاوه بر محافظت از برندتان در ایران در ۸۵ کشورعضو معاهده مادرید از حمایت قانونی برخوردار شوید.

« موسسه حقوقی ایرانمهر ارائه دهنده خدمات برند »


مهمترین فعالیتها و خدمات این موسسه عبارتند از :
  • ثبت برند
  • خرید برند
  • فروش برند
  • استعلام برند
  • ثبت شرکت
  • خرید برند تجاری آماده
  • فروش برند تجاری
  • ثبت برند آنلاین
  • ارائه پشیبانی برند

کارشناس ما خانم متین ۰۹۱۲۴۳۰۶۴۲۵  همواره پاسخگوی شما خواهد بود.

ثبت برند | خرید برند | فروش برند | استعلام برند | ثبت علائم تجاری | ثبت شرکت | برند تجاری آماده فروش

کارشناس ما خانم متین ۰۹۱۲۴۳۰۶۴۲۵ همواره در همه ساعات راهنمای شما خواهد بود.

موسسه حقوقی ایرانمهر را در اینستاگرام دنبال کنید

برچسبها : ----------

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سوالات متداول

Category: فروش برند

در نخستین مرحله می بایست از دفتر خانه اسناد رسمی استعلامی از اداره ثبت علائم تجاری بگیرید که این استعلام برای مجاز بودن خرید برند است. این استعلام به معنای عدم وجود هیچ گونه مانعی برای خرید برند می باشد.

Category: فروش برند

استعلام برند – امضاء صلح نامه – روزنامه رسمی

Category: فروش برند

کپی شناسنامه – کپی کارت ملی – کپی روز نامه تاسیس – آخرین تغییرات شرکت (از آخرین تغییرات شرکت نباید بیش از دو سال گذشته باشد- (کپی مجوز فعالیت )جواز تأسیس – پروانه بهره برداری – پروانه ساخت جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هرگونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی (کارت بازرگانی)

فهرست
Call Now Button